Just another WordPress.com site

Mekka všech milovníků závodních her je zpět. V pořadí již čtrnáctým díl je remake klasického Need for Speed, takže se k nám vrací svět plný zkratek a adrenalinové honičky s policií.

Zatímco konzolové verze s HD grafikou se chopilo studio stojící za populárními Burnout (Criterion Games), tuto Wii verzi dostalo ke zpracování studio Exient. Ne zrovna logický postup od Electronic Arts, neboť předešlé verze jako NFS:Shift byly vcelku solidními hrami. Je tedy očividné, že v EA chtěli nějakou změnu, pojďme se tedy podívat, jak se to autorům z Exient povedlo.

Již na první pohled vám musí být jasné, že zde se žádná krásná HD grafika nekoná. Můžete tak zapomenout na perfektně vymodelované závoďáky, projíždějící ve snad ještě lépe vymodelované krajině. Wii verze naopak nabízí grafické zpracování srovnatelné se závodními hrami na začátku tohoto desetiletí. I to bychom ale byli ochotni hře odpustit, kdyby dokázala nabídnout skvělou hratelnost. To se ale bohužel také neděje.

Hra nabízí několik módů, avšak nepřináší prakticky žádný nový. Jedině snad Rush Hour může vypadat na první pohled zajímavě. V tomto módu je vaším cílem dojet na medailovém umístění a přitom předjet 99 automobilů, které jsou před vámi. Dostáváte postupné cíle, takže za prvních čtyřicet vteřin se musíte dostat na 80. nebo lepší místo, potom na 60. a tak to jde postupně až na ty pódiové příčky. Ostatní módy jsou potom klasické závody, časovky či knock-outy, kde vypadává vždy ten poslední na kola.

Čekají na vás čtyři různá města na objevení, v každém z nichž je třináct závodů. Ve dvanácti musíte vždy získat nějakou medaili a pak přijde třináctý závod proti Bossovi.

Napsat komentář